Przedstawiciele pracownik korporacji pracujący poza siedzibą firmy; przedstawiciel handlowy; agent ubezpieczeniowy

Szanowni Państwo

Dziękujemy, że zainteresowaliście się Państwo ofertą WORKING CLUB.

Formuła naszych usług, pozwala połączyć ze sobą wydajność i komfort pracy pracownika pracującego poza siedzibą Firmy, dbając o prestiż Firmy oraz pozytywne postrzeganie jej Marki w oczach kontrahentów i kooperantów, a jednocześnie obniżyć koszty funkcjonowania oddziału zamiejscowego.

Dlaczego WORKNG CLUB jest tak opłacalny?

Tworząc ofertę WORKING CLUB dla Firm i Korporacji opieraliśmy się na wieloletniej analizie specyfiki pracy na stanowiskach: key-account manager, przedstawiciel medyczny, przedstawiciel handlowy, agent ubezpieczeniowy i pokrewnych. Na podstawie tych badań doszliśmy do dwóch podstawowych wniosków:

  1. Większość korporacji i firm, która zatrudnia pracowników poza siedzibą (centralą) wynajmuje biura „zamiejscowe”, które są wykorzystywane tylko sporadycznie tj. kilka razy w miesiącu lub maksymalnie do 3 godzin dziennie. Najczęściej w takich biurach odbywają się cykliczne spotkania z pracownikiem wyższego szczebla, lub przygotowywane są oferty i raporty. TAKIE ROZWIĄZANIE JEST KOSZTOWNE, GDYŻ WIĄŻE SIĘ PONOSZENIEM KOSZTÓW WYNAJMU BIURA ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA, CO MIESIĘCZNIE OBCIĄŻA BUDŻET FIRMY OD 2TYS. – 5 TYS. ZŁ.

Proszę przeliczyć, ile kosztuje Was efektywna godzina Państwa biura?!

  1. Firmy, które uznały za nieracjonalne ponoszenie kosztów biura (jak w pkt.1), najczęściej zezwalają na utworzenie biura w domu pracownika. TAKIE ROZWIĄZANIE JEDNAK ZNACZĄCO OBNIŻA PRESTIŻ FIRMY, ZMUSZAJĄC PRACOWNIKA DO PRACY I PRZYJMOWANIA KONTRAHENTÓW W RESTAURACJACH TYPU FAST-FOOD LUB GALERIACH HANDLOWYCH. JEST TO KRĘPUJĄCE DLA PRACOWNIKÓW FIRMY ORAZ NIEBEZPIECZNE DLA SAMEJ KORPORACJI Z UWAGI NA POUFNOŚĆ INFORMACJI JAKIE SĄ PRZEKAZYWANE PODCZAS SPOTKAŃ

 

Jeżeli któraś z powyższych sytuacji odnosi się do Państwa Firmy, z pewnością WORKING CLUB to miejsce, którego szukacie:

WORKING CLUB to wiele więcej niż Biuro…

Przedstawione wyżej zalety WORKING CLUB nie przedstawiają pełnej naszej oferty. Zachęcamy do zapoznania się z innymi zakładkami na naszej stronie aby przybliżyć idee funkcjonowania WORKING CLUBu.

Oferta naszych usług stale się powiększa. Jeśli potrzebujesz wsparcia dla swojej Firmy w zakresie usług biurowych, księgowych lub prawnych, śmiało skontaktuj się z naszym sekretariatem. Na pewno spróbujemy Ci pomóc.

Specjalny pakiet dla kilku przedstawicieli

WORKING CLUB to miejsce nie tylko dla jednego pracownika Twojej Firmy. Elastyczne pakiety cenowe uwzględniają możliwość wykorzystywania naszej przestrzeni biurowej oraz sal spotkań do 5 pracowników jednocześnie.

Teraz swobodnie możesz kontrolować koszty Firmy i każdego miesiąca dostosować ilość wykorzystywanych biur do zmieniającej się koniunktury lub sezonowości w branży.

Meeting dla pracowników? A może rekrutacja?

Dysponujemy kilkoma typami sal, przeznaczonych na spotkania, prezentacje, szkolenia czy rekrutację.

Sale spotkań można rezerwować jednorazowo, bądź skorzystać z rezerwacji stałej, gwarantując sobie wyłączność sali oraz korzystniejszą cenę. Wszystko to w dogodnej lokalizacji i z prywatnym parkingiem.

Profesjonalny wizerunek

Do dyspozycji naszych klubowiczów mamy: reprezentacyjny budynek z 1905 roku, w pełni odrestaurowany; recepcja, biuro podawcze, prywatny parkingu, komfortowe wnętrza sprzyjające prowadzeniu biznesu

Dogodny czas pracy

WORKING CLUB jest do dyspozycji naszych klubowiczów od poniedziałku do piątku od 08:00-20:00 oraz w weekendy.

Optymalna lokalizacja

Nasza siedziba mieści się w Tychach, ul. Sienkiewicza 7(dzielnica Stare Tychy). Posiadamy prywatny parking, co z pewnością pracownicy i kontrahenci. Miejsce łatwe do zlokalizowania również dla osób spoza Tychów.  Zaledwie 15 minut drogi z centrum Katowic. Blisko skrzyżowania głównych dróg GOP (Bielsko-Katowice oraz Mikołów – Oświęcim).

 

Regulamin Cennik Formularz rezerwacji sal kontakt

 
Scroll to Top